Бренд роботодавця

Зараз бренд роботодавця важливий, як ніколи! Станьте компанією, в якій хочеться працювати!

При виборі вакансії фахівці вже орієнтуються не тільки на рівень заробітної плати, а й на культуру та репутацію компанії. Тому правильна робота з брендом компанії, як роботодавця, допоможе сформувати позитивний образ у свідомості потенційного працівника та підвищити конкурентоспроможність на ринку праці.

Успішний бренд роботодавця допоможе наймати талановитих людей, а співробітники всередині компанії будуть дорожити своєю роботою.

Складовими HR-бренду є:

  • Імідж.
  • Розвиток співробітників.
  • Культура і цінності.
  • Компенсаційний пакет та інш.

Передові світові компанії:

  • брендують HR-комунікації;
  • підтримують співробітництво HR та PR-підрозділів;
  • інтегрують HR-комунікації з соціальними мережами;
  • використовують інфографіку в HR-комунікаціях;
  • проводять онлайн ярмарки вакансій, вебінари для співробітників та інш.

«НОРТ Консалтинг» проведе:

  • Аналіз сприйняття HR-бренду компанії на даний момент (співробітники, кандидати)
  • Моніторинг інтернет-відгуків про компанію, як роботодавця

Розробимо:

  • Стратегію просування HR-бренд.
  • План просування HR-бренду.

Замовляйте PR-кампанію для Вашого HR-підрозділу!

Що це дасть?

  • Впізнаваність бренду, позитивний образ компанії.
  • Зростання привабливості вакансій.
  • Скорочення часу на закриття вакансій.
  • Зростання кількості якісних вхідних резюме.
  • Позитивні відгуки співробітників і кандидатів.
  • Зменшення плинності персоналу.
  • Більш висока продуктивність праці.
  • Стійкість в кризи.
  • Скорочення рівня стресу у співробітників.
  • Збільшення кількості ініціатив, інновації.
  • Підвищення рівня задоволеності і лояльності співробітників (і, відповідно, клієнтів).